وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا، مدافع باشگاه تورینو را هدف گرفته اند


رئال مادرید و بارسلونا، انتقال متئو دارمیان را هدف گرفته اند. این مدافع بیست و پنج ساله پس از حضور در جام جهانی 2014 همراه با تیم ملی ایتالیا، درخشش خوبی را در پیراهن تورینو در مسابقات این فصل داشته است و در رسیدن این تیم به نیمه بالایی جدول سری آ و 16 تیم پایانی یورو لیگ، نقش مهمی را ایفا کرده است.

رقابت رئال و بارسا برای جذب متئو دارمیان

آ اس رم مدت زیادی است که نسبت به انتقال این بازیکن ابراز علاقه کرده است اما به نقل از آلفردو پدولا، دو باشگاه رئال و بارسلونا هم آماده جذب این بازیکن هستند.



ادامه ی خبر...

به گزارش وب سایت هواداری بارسلونا " ولوبا " بارسلونا در صورت خروج ژاوی و آلوز میتواند در هزینه هایش صرفه جویی داشته باشد .

بدون ژاوی و آلوز وضعیت مالی بارسلونا بهبود می یابد ؟

این یک واقعیت است که ژاوی و دنی آلوز قصد ترک بارسلونا را دارند . ژاوی به احتمال زیاد راهی السد قطر میشود و آلوز نیز هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است .



ادامه ی خبر...
لوییز انریکه در نظر دارد که پدرو را در پست دفاع راست بازی دهد.

طرفداری-به نقل از مارکا MARCA، پدرو از زیاد بازی نکردن ناراضی است و همینطور لوییز انریکه در نظر دارد که پدرو را به تیم برگرداند تا او بتواند برای آینده جایگزین آلوز شود.

پدرو در پست دفاع راست !

پدرو فیزیک مناسبی داردو سرعت این بازیکن مناسب بازی تیم می باشد. این چیزی است که تیم بیشتر از دفاع کردن از مدافعان کناری می خواهد .



ادامه ی خبر...

والدس تابستان گذشته از بارسلونا خداحافظی کرد ولی پس از مصدومیت شدیدی که گریبان گیرش بود، در تست‌های پزشکی موناکو رد شد و به عنوان بازیکن آزاد، بدون تیم ماند.

 

مدير برنامه‌هاي ويکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا، احتمال پيوستن گلر اسپانيايي به ليورپول را رد نکرد.

 

او حالا به حضور در لیورپول بسیار نزدیک است و مدیربرنامه‌هایش احتمال پیوستنش به لیورپول را رد نکرد.



ادامه ی خبر...

اختصاصی بارسای رویایی


 

داگلاس پریرا مدافع 24 ساله ی سائوپائولو امروز با امضای قرادادی 5 ساله به ارزش 5.5 میلیون یورو رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.

بارسای رویایی

شماره پیراهن این بازیکن ( 16 ) -یعنی شماره ی سابق سرجیو بوسکتس ،هافبک دفاعی آبی اناریها- می باشد.



درخشش مونیر الحدادی بسیاری از کارشناسان فوتبال اسپانیا حتی کارشناسان کاتالانی را شگفت زده کرده است.

بارسای رویایی

چند روز پیش بود که مطبوعات کاتالانی هشدار دادند که پایین بودن رقم فسخ قرارداد این بازیکن 18 ساله (12.5 میلیون یورو) می تواند باعث جدایی زود هنگام او از بارسلونا و شکارش توسط تیم های دیگر اروپایی شود.



ادامه ی خبر...

اختصاصی بارسای رویایی

دانلود کلیپی 7 دقیقه ای از این بازیکن با حجم 30 مگابایت


داگلاس پریرا مدافع برزیلی سائوپائولو در سن 24 سالگی برای انجام آزمایشات پزشکی و امضای قراردادی 5 ساله به ارزش تقریبی 5 میلیون یورو راهی شهر بارسلونا خواهد شد.

بارسای رویایی

بدین ترتیب احتمال به خدمت گرفتن خوان کوادرادوی کلمبیایی به زیر صفر رسید و احتمالا منچستر یونایتد مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.



ادامه ی خبر...

بارسلونایی‌ها سه‌شنبه (امروز) رقم فروش ستاره آرژانتینی دفاع خود را اعلام کردند. طبق آنچه در سایت کاتالان‌ها ثبت شد،‌ هر تیمی که خواهان خرید این مدافع 30 ساله باشد، باید رقم کلان 100 میلیون یورو را به حساب آبی و اناری‌پوشان واریز کند.

 

بارسای رویایی

 

کاتالان‌ها در حالی رقم واگذاری بازیکن خود را اعلام کردند که از چندی قبل در رسانه‌ها برای جذب ماسکرانو توسط باشگاه‌های بزرگ اخباری درج شد. این ستاره تا تاریخ 30 ژوئن سال 2018 قرارداد دارد.



به نظر شما بارسا باید کدامیک از بازیکنان زیر را به خدمت بگیرد؟

بارسای رویایی



تاریخ : 30 / 5برچسب:رویس بارسایی,مارکورویس,مقصد بعدی رویس,پیشنهاد بارسا به رویس,سایت رسمی,
زمان انتشار : 14:24....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

بایرن مونیخ به انتقال رویس بسیار نزدیک شده، اما بارسلونا نیز با پیشرفت هایی که در مذاکرات داشته است می خواهد در چند روز باقی مانده خرید او را نهایی کند.

بارسای رویایی

حالا که فیفا درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا مبنی بر لغو محرومیتش در نقل و انتقالات را رد کرده، باشگاه درخواستش را به کمیتته CAS ارائه خواهد کرد.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 62 صفحه بعد